Pages

peace

hahaha

1

Friday 7 April 2017

Najip Ali Ganti Aznil Nawawi dalam Maharaja Lawak Mega 2017

Najip Ali Ganti Aznil Nawawi dalam Maharaja Lawak Mega 2017



Astro telah menggantikan pelawak Singapura Najip Ali dengan Aznil Nawawi dalam rancangan realiti, 'Maharaja Lawak Mega.' - Gambar via Facebook / AstroGempak
KUALA LUMPUR, 7 April - Datuk Aznil Nawawi telah menggantikan pelawak Singapura Najip Ali pada panel hakim di Maharaja Lawak Mega 2017.

Astro, yang menyiarkan pertandingan realiti untuk pelawak, mengumumkan perubahan melalui laman Astro Gempak Facebook hari ini.

Aznil, yang juga dikenali sebagai Pak Nil, akan menggantikan Najip bermula malam ini, apabila Maharaja Lawak Mega 2017 menyiarkan 'live' di Astro Warna.

The Star Online melaporkan semalam bahawa pelawak veteran Harith Iskander telah menolak tawaran untuk mengisi kerusi hakim kosong berikutan komitmen lain.

Kerusi itu kosong berikutan pemergian Najip selepas beliau membuat komen kesat terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak semasa penampilan dalam program Singapura minggu lepas.

Singapura Channel 5 dan Najip kedua-dua permohonan maaf mereka pada hari Rabu atas segmen minggu lepas yang mengejek Najib.

Ketua Pegawai pelanggan Mediacorp Debra Soon dan Najip mengakui dalam satu kenyataan bersama yang disiarkan di laman web penyiar bahawa program yang ditunjukkan minggu lepas adalah "dalam rasa miskin dan menyakitkan hati".

Channel 5 adalah sebuah stesen dalam stabil Mediacorp itu.

"Channel 5 dan pasukan pengeluaran di sebalik OK Chope! ingin memohon maaf kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak untuk segmen pada episod minggu lepas, "kata Soon.

"Kami dengan itu ditarik dari siaran ulangan berkuatkuasa serta merta. Kami memohon maaf tanpa syarat untuk kesilapan ini. "

Dalam persembahan yang bersalah, Najip dihoskan sebahagian di mana ahli-ahli penonton dijemput untuk melengkapi kalimat, "bidas Najib .... kerana mengancam kemajuan Malaysia ", dan menerima pelbagai jawapan, ada yang menarik aduan di sini.

Dalam satu kenyataan bersama, katanya kemudian menyedari tidak sensitif dan sifat berkulit tebal semasa segmen.

"Saya ingin memohon maaf tanpa syarat kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. Saya mohon ampun dan bahawa penonton dan rakan-rakan saya, "katanya.

Persatuan Seniman Malaysia (Seniman) pada hari Selasa telah menuntut permohonan maaf dari kedua-dua Singapura Channel 5 dan Najip seluruh persembahan dan mengugut untuk melaporkan kepada kedua-dua polis Malaysia jika mereka tidak berbuat demikian.


ERUL FACEBOOK FANS, KLIK SINI--> ERUL AF9

No comments:

Post a Comment